Garantie

14 dagen tevredenheidsgarantie

Indien, na ontvangst van de levering, niet tevreden bent met uw bestelling en de product(en) wilt retourneren, dan kunt u dit doen binnen 14 kalenderdagen na levering op voorwaarde dat de producten ongebruikt zijn. LivoloNederland zal na ontvangst van uw bestelling het aankoopbedrag terugstorten. Houdt u er wel rekening mee dat de verzendkosten voor het retourneren van de producten voor eigen rekening zijn.


Instructies voor retourzendingen

1. Ten eerste dient u een retouraanvraag in te dienen via info@LivoloNederland.nl. Na goedkeuring van uw retourverzoek ontvangt kunt u gebruik maken van het retourformulier welke u kunt vinden d.m.v. de onderstaande link.

- Retourformulier

 Met behulp van het retourformulier kunt u het product opsturen en kan LivoloNederland uw retourzending op de juiste manier verwerken. Zonder het retourformulier kan LivoloNederland géén retouren of reparaties accepteren.

2. Vul het contactformulier in waarbij u het factuurnummer vermeld met aanvraag van een retour.

3. Na het indienen van uw retour aanvraag neemt LivoloNederland zo snel mogelijk contact met u op en sturen wij u per e-mail nadere instructies voor het retourneren van uw product. Deze instructies bevatten onder andere het retourlabel én uw unieke retournummer. Wij vragen u te wachten op deze retourinstructies voordat u product(en) aan ons terugstuurd.

4. Indien u gebruik maakt van de 14 dagen tevredenheidsgarantie dan storten wij het aankoopbedrag terug nadat de geretourneerde producten in goede orde zijn ontvangen. Als u betaald heeft met een creditcard dan zullen wij het aankoop bedrag crediteren op uw creditcard. De restitutie vindt plaats binnen 30 dagen nadat u de producten heeft geretourneerd.


Garantieperiode


Het is vervelend als een product niet naar behoren werkt of defect gaat. Gelukkig geven wij garantie. Dit is voor een periode van 1 jaar na de aankoop. Vertoont het product binnen deze periode mankementen dan kunt u deze zonder kosten aan ons retourneren.

De garantie is m.u.v. externe of interne defecten die door eigen toedoen zijn ontwikkeld, zoals:

  • Krassen/beschadiging door montage
  • Defect door gevolg verkeerde montage
  • Gebarsten glazen

 

Wanneer u de stappen van het retourproces doorlopen hebt, ontvang u van ons een email met de verzendinstructies en het retourlabel. Deze moet u uitprinten en op de doos plakken.

Het product dient inclusief bijbehorende accessoires teruggestuurd te worden. En, voor zover redelijkerwijs mogelijk, in de originele en onbeschadigde verpakking. Vervolgens kunt u de doos inleveren bij het postkantoor of een PostNL-agentschap. Bewaar het verzendbewijs wat u van de medewerker van PostNL ontvangt tot u retourzending is afgehandeld.

Uw retourzending wordt in ons magazijn in Dordrecht afgehandeld, de afhandeltijd bedraagt ongeveer 2 weken . Zodra de zending door ons is ontvangen bekijken we of we het product direct vervangen voor een nieuw exemplaar of dat we deze aanbieden bij onze eigen technische dienst voor reparatie. In beide gevallen ontvangt u na ongeveer 2 weken bericht van ons. Reparatie duurt ongeveer 4 tot maximaal 6 weken.


Defecten en Retouren

Defect bij ontvangst
Producten dienen bij levering gecontroleerd te worden. Indien producten ten tijde van levering blijken te zijn beschadigd of anderszins materiaalfouten of fabricagefouten bevatten, dan verzoeken wij u een retouraanvraag via het contactformulier aan te vragen. Wij zorgen dan dat het defecte product bij u wordt opgehaald en sturen u dan geheel kosteloos een nieuw product toe.

Reparatieverzoek
Wanneer uw product niet naar behoren functioneert stellen wij alles in het werk om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. De eigen reparatiedienst van LivoloNederland heeft de kennis in huis uw product snel en vakkundig te repareren in een zo kort mogelijke tijd. Indien uw product defect raakt binnen de garantietermijn dan verzorgen wij de reparatie kosteloos. Valt u apparaat buiten de garantie dan maken wij een vrijblijvende offerte voor de reparatie van uw LivoloNederland producten. Houdt u er wel rekening mee dat de verzendkosten voor het retourneren van de producten voor eigen rekening zijn.

Instructies voor retourzendingen
1. Ten eerste dient u een retouraanvraag in te dienen via het contactformulier op 
LivoloNederland.nl. Na goedkeuring van uw retourverzoek ontvangt u een retourlabel en uniek retournummer. Met behulp van dit unieke retourlabel en -nummer kunt u het product opsturen en kan LivoloNederland uw retourzending op de juiste manier verwerken. Zonder retourlabel én retournummer kan LivoloNederland géén retouren of reparaties accepteren.


3. Na het indienen van uw retour aanvraag neemt LivoloNederland zo snel mogelijk contact met u op en sturen wij u per e-mail nadere instructies voor het retourneren van uw product. Deze instructies bevatten onder andere het retourlabel én uw unieke retournummer. Wij vragen u te wachten op deze retourinstructies voordat u product(en) aan ons terugstuurt.

Retouren zonder RMA nummer zullen worden geweigerd


CE Certificering

Alle LivoloNederland producten voldoen aan de essentiële eisen en de relevante bepalingen van de Europese richtlijnen die voor het afzonderlijke product gelden. De CE Decleration of Conformity (DoC) kan per product bij onze klantenservice worden opgevraagd. CE staat hierbij voor Conformité Européenne, wat zoveel betekend als in overeenstemming met de Europese regelgeving.

 

© 2014 - 2019 livolo | sitemap | rss
Ce site utilise des cookies. Accepter Plus d'informations
Qu'est-ce qu'un cookie? Un cookie est un petit fichier texte qui est envoyé à votre ordinateur . Lorsque vous visitez un site Web Tant ce site et d'autres parties peuvent placer des cookies . Que sont les cookies utilisés pour ? Ce site utilise des cookies pour améliorer . Facilité d'utilisation et de la performance du site Utilisant des cookies, nous nous assurons d'inclure que vous ne recevez pas toujours les mêmes informations lorsque vous visitez notre site ou entrez . Les cookies rendent la navigation sur le site afin que beaucoup plus agréable . Il existe différents types de cookies . Ce site utilise des cookies persistants que des cookies de session . Les cookies permanents : Permet le site peut être réglé selon vos préférences . Par exemple , à votre consentement à accepter les cookies pour se souvenir. Par conséquent , vous n'avez pas à répéter si vous gagnez du temps et facilement naviguer dans la boutique en ligne . Vos préférences Les cookies persistants peuvent être supprimés via les paramètres de votre navigateur . Les cookies de session : L'utilisation d'un cookie de session , nous pouvons voir quelles parties du site que vous avez vu cette visite . On peut donc adapter le comportement de surf de nos visiteurs que possible . Webshop Ces cookies sont automatiquement supprimés lorsque vous fermez votre navigateur. Dans le but spécifique de ce site Web place des cookies ? Ce site place des cookies pour les raisons suivantes : Panier (cookie fonctionnelle ) : Rappelez-vous quels sont les produits dans votre panier . Sans ce cookie , vous pouvez commander des produits ou dans votre panier . Sélection de cookie (cookie fonctionnelle ) : N'oubliez pas que vous avez donné à l'installation de cookies notre permission . Google Analytics ( __gVirt_NP_NN_NNPS<__ cookie de suivi ) : mesurer la façon dont vous utilisez le site Web et comment vous avez trouvé nous et les rapports de tenter d'obtenir un aperçu ici . Google AdWords ( de cookie de suivi ) : on mesure la façon dont vous utilisez le site Web et comment vous avez trouvé . Nous utilisons ces connaissances pour améliorer . Nos campagnes AdWords Facebook ( biscuit de médias sociaux ) : Ce cookie est possible de «comme» de notre page Facebook . Ce bouton fonctionne à travers le code de Facebook lui-même originaire . Twitter ( biscuit de médias sociaux ) : Ce cookie est possible de suivre notre page Twitter . Ce bouton fonctionne par code qui provient de Twitter lui-même . AddThis ( de biscuit médias sociaux ) : Ce témoin est-il possible de partager via Facebook , Twitter , Hyves et divers autres sites de médias sociaux de notre contenu . Le marketing d'affiliation (cookies de marketing ) : Nous utilisons ces cookies pour les récompenser de leur contribution aux ventes des sites partenaires ( affiliés , tels Daisycon , TradeTracker et Cleafs ) . Examiner les sites ( Cookies de marketing ) : Nous aimons être jugé par les clients. Nous utilisons un site d'examen tels que Le Retour d' entreprise . Ces lieux cookies pour fonctionner correctement. Comment puis-je gérer ou supprimer les cookies ? Généralement , les cookies peuvent être gérés , modifiés et supprimés par votre navigateur. Plus d'informations sur et en dehors , et les cookies peuvent être trouvés dans les instructions et / ou en utilisant la fonction d'aide de votre navigateur .